When your young, the best investment is to invest in yourself.

謝謝家人幫我祈願、給我full support!
謝謝幫助我、陪伴我、關心我、愛我、和我愛的人,
I love you all!

以前我對自己很doubtful,雖然最近有一些外在的事情讓我漸漸覺得……
莫非自己其實也是不錯的?
但也還是繼續持保留態度。
I think I still have to work harder,
I gotta prove to myself that I'm qualified, I'm worthy.
arrow
arrow
    全站熱搜

    nmecgj 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()